Bezpłatna infolinia

800 804 904

ULTIMO S.A. - Kampanie telewizyjne

Kampania Telewizyjna ULTIMO S.A. 2016

22 sierpnia ruszyła nowa kampania reklamowa ULTIMO, a wraz z nią nowa oferta niskich rat dla klientów - osób zadłużonych.
W spocie telewizyjnym, na konkretnych przykładach pokazujemy, że dzięki dogadaniu się z ULTIMO, spłata zadłużenia nie musi być trudna i obciążająca dla domowego budżetu.

Wystarczy skontaktować się z Doradcą ULTIMO, który pomoże rozłożyć dług na dogodne raty.
Reklama przedstawia prawdziwe kwoty rat do konkretnych zadłużeń i każda osoba zadłużona, która skontaktuje się z ULTIMO, może otrzymać podobnie niskie raty dopasowane indywidualnie do wysokości swojego długu.

Kampania została przygotowana we współpracy z butikiem marketingowym ADHD Warsaw, a za zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia Group.

 


 

Reklama kampanii telewizyjnej ULTIMO realizowana w 2015 roku.

17 sierpnia ruszyła nowa kampania reklamowa ULTIMO pod hasłem „Życie bez długów nie musi być marzeniem”. Kampania adresowana jest do osób zadłużonych, klientów ULTIMO, szczególnie do tych którzy nie wierzą, że z sytuacji finansowej w jakiej się znaleźli można wyjść i biernie czekają na cud. ULTIMO przekonuje w niej klientów, że warto wziąć sprawy w swoje ręce i skontaktować się z Doradcą ULTIMO, który pomoże w wypracowaniu dogodnego harmonogramu spłat ratalnych.

Kompleksowa realizacja kampanii to efekt współpracy z Agencją Interaktywną K2 oraz domem mediowym ZenithOptimedia Group, które odpowiadają za opracowanie strategii, kreację, produkcję oraz planowanie i zakup mediów.

 

 

 
 
 

 

Reklama z kampanii telewizyjnej, która została zrealizowana w 2014 roku.

Pierwsza kampania telewizyjna w historii ULTIMO podkreśla korzyści wynikające ze współpracy z ULTIMO. Kreacje telewizyjne utrzymane są w lekkim tonie i przekonują, że ULTIMO pozwala rozwiązać problem zadłużenia oferując dogodne warunki uregulowania zaległych zobowiązań finansowych. Założeniem kampanii jest odwołanie się do emocji i obaw osób zadłużonych oraz przedstawienie korzyści wynikających z podjęcia spłaty zadłużenia, zgodnie z hasłem „Bo łatwiej spłacać dług, niż z nim żyć”.

Za kompleksową realizację kampanii – opracowanie strategii, kreację, produkcję oraz planowanie i zakup mediów – odpowiadają butik marketingowy ADHD i dom mediowy ZenithOptimedia Group.