SPŁACAJ DŁUG PRZEZ INTERNET  >>

lub skontaktuj się z nami

CZAT Z KONSULTANTEM >> FORMULARZ KONTAKTOWY >>

*Numer jest bezpłatny dla połączeń z telefonów stacjonarnych i komórkowych.

Postępowanie sądowe w sprawie długów – co możesz zrobić?

Zawsze zanim sprawa trafi na ścieżkę prawną Ultimo daje Klientowi szansę na rozwiązanie problemu zadłużenia na drodze polubownej. Wiemy, że powody braku spłaty zobowiązania często wynikają z trudnej sytuacji finansowej i każdy zasługuje na szansę poprawy jakości swojego życia. Jeśli jednak prowadzone przez nas działania nie przynoszą efektu, Ultimo w imieniu wierzyciela, może przekazać sprawę na drogę prawną. Brak polubownego porozumienia w sprawie zadłużenia sprawia, że windykacja wkracza w nowy etap, czyli postępowanie sądowe.

Dlaczego droga polubowna jest lepsza niż postępowanie sądowe?

W Ultimo najważniejsze jest zrozumienie problemów osób zadłużonych i towarzyszących im negatywnych emocji. Stosowane przez nas polubowne podejście ma na celu uniknięcie sytuacji, w której jesteśmy zobligowani do przekazania sprawy zadłużenia kancelarii prawnej. Aby zapobiec konsekwencjom, jakie niesie za sobą postępowanie sądowe, doradcy podejmują próby kontaktu z Klientami, analizują ich sytuację finansową i oferują pomoc w wyjściu z zadłużenia.

W swoich działaniach przestrzegamy Zasad Dobrych Praktyk Windykacyjnych oraz Kodeksu Etycznego, zgodnie z którymi szanujemy prawa dłużnika. Proponujemy każdemu Klientowi ugodę, czyli ratalny harmonogram spłaty długu oraz możliwość skorzystania z nowoczesnych narzędzi obsługi zadłużenia, między innymi portalu eUltimo.

Pobierz dokument opisujący Zasady Dobrych Praktyk

POBIERZ PLIK

Dopiero w przypadku, kiedy prowadzone przez nas próby kontaktu nie skutkują podpisaniem ugody, sprawa zadłużenia trafia do kancelarii prawnej. W efekcie wszczynane jest postępowanie sądowe. W taki sposób, przez decyzję sądu, może zostać uzyskany tytuł egzekucyjny z klauzulą wykonalności, który daje komornikowi możliwość przymusowego ściągnięcia należności od osoby zadłużonej, co może generować dodatkowe koszty postępowania egzekucyjnego.

W jaki sposób mogę uniknąć przejścia do drogę prawną i naliczania dodatkowych kosztów?

Przede wszystkim istotne jest to, aby reagować na próby kontaktu z naszej strony. Najważniejsza jest rozmowa z doradcą oraz podpisanie i odesłanie do nas ugody, którą załączamy w korespondencji. Doradca, po przeprowadzeniu weryfikacji, przedstawi Ci szczegóły zadłużenia, zapyta o sytuację finansową i zaproponuje harmonogram spłaty w ratach. Odpowie także na wszystkie nurtujące Cię pytania oraz wytłumaczy, w jaki sposób szybko i bez niepotrzebnej obawy o postępowanie sądowe rozwiązać problemy finansowe.

Możesz również skorzystać z wygodnego, bezpiecznego i dyskretnego rozwiązania, jakim jest portal obsługi zadłużenia eUltimo. To stworzony specjalnie dla naszych Klientów portal internetowy, w którym można w prosty sposób: kontrolować swoje zadłużenie, zawrzeć ugodę online, spłacać raty - zgodnie z przyjętym harmonogramem, a także korzystać z dedykowanych ofert (z komputera stacjonarnego, laptopa oraz telefonu komórkowego).

Jeżeli nie chcesz, aby zostało wobec Ciebie wszczęte postępowanie sądowe, musisz pamiętać o kilku kwestiach:

  1. odbierz telefon od naszego doradcy lub zarejestruj się na eUltimo i dogadaj się z nami na wygodne raty;
  2. przeczytaj listy lub maile, które do Ciebie wysyłamy;
  3. podpisz i odeślij bezpłatnie ugodę załączoną do listu;
  4. pilnuj terminowych wpłat i pozostań z nami w stałym kontakcie.

Te proste zasady uchronią Cię przed naliczeniem dodatkowych kosztów z tytułu postępowania sądowego, które mogą znacznie podwyższyć wysokość zobowiązania do spłaty.

Sprawdź oferty spłaty długu online

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Naszym Klientom składamy szereg propozycji porozumienia i polubownego rozwiązania problemów finansowych. Zachęcamy do podjęcia spłaty oraz kontaktu, do dogadania się na wygodne raty, dzięki którym każdy Klient Ultimo może wyjść na prostą i nie czuć ciężaru zadłużenia. Wierzymy, że normalna, ludzka rozmowa może zdziałać więcej, dlatego zadzwoń do nas już dziś pod numer bezpłatnej infolinii: 800 804 904 lub skontaktuj się za pośrednictwem formularza na naszej stronie.

Wybierz, jak chcesz się z nami dogadać

Rozmowa to pierwszy krok do znalezienia pomocy, dlatego zadzwoń, wyślij e-mail lub odezwij się do nas na czacie.

Zadzwoń do nas

Wolisz bardziej bezpośredni
kontakt? Zadzwoń i porozmawiaj
z naszym doradcą!

800 804 904 *  >> * bezpłatna infolinia
(również z tel. komórkowych)

Jeżeli Twoja sprawa jest na etapie postępowania sądowego, zadzwoń:

+ 48 71 358 16 38
Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

Jeżeli Twoja sprawa jest na etapie postępowania egzekucyjnego, zadzwoń:

+ 48 71 323 47 90
Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

Jeżeli chcesz się skontaktować w sprawie upadłości konsumenckiej, zadzwoń lub wyślij wiadomość:

+48 739 190 255 lub +48 451 060 478
Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

Wyślij wiadomość

Napisz e-mail do specjalisty na adres: obsluga_klienta@ultimo.pl lub skorzystaj z formularza.

FORMULARZ >>

Napisz do doradcy

Nasi konsultanci czekają
na Twoją wiadomość
od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00 – 18:00.

ROZPOCZNIJ CZAT >>

Spłacaj dług przez internet

Dzięki wiarygodnemu portalowi
obsługi zadłużenia eUltimo możesz
szybko, bezpiecznie i wygodnie
spłacić dług.

eULTIMO >>
eUltimo – logotyp

Dogadajmy się
online:

Szybko, bezpiecznie
i wygodnie