SPŁACAJ DŁUG PRZEZ INTERNET  >>

lub skontaktuj się z nami

CZAT Z KONSULTANTEM >> FORMULARZ KONTAKTOWY >>

*Numer jest bezpłatny dla połączeń z telefonów stacjonarnych i komórkowych.

Ultimo Jak działa Ultimo

Czy Ultimo dolicza jakieś koszty dodatkowe do swoich działań?

Czy Ultimo pobiera koszty windykacji?

Ultimo jako firma windykacyjna podlega przepisom prawa polskiego, które precyzyjnie regulują zasady naliczania odsetek. Działamy na rynku odpowiedzialnie, zgodnie z prawem i Zasadami Dobrych Praktyk windykacyjnych. W związku z tym od Klientów Ultimo nie są pobierane koszty windykacyjne za podejmowane działania, np. za listy, telefony, wizyty osobiste. W trakcie kontaktu z Klientami dążymy do zawarcia ugody i pomocy osobie zadłużonej, dlatego wysokość długu może zostać powiększona jedynie o ustawowe odsetki za opóźnienie.

Niespłacanie długu powoduje, że z czasem wysokość zobowiązania finansowego zwiększa się i może stanowić jeszcze większe obciążenie dla domowego budżetu. Doświadczeni doradcy Ultimo zawsze proponują Klientom ugodę – rozłożenie długu na wygodne, dopasowane do ich możliwości raty. Prowadzone przez nas działania pozwalają nie dopuścić do podwyższenia zadłużenia oraz uwolnić się od niepotrzebnego stresu.

Co, jeśli nie koszty windykacyjne, wpływa na wysokość długu, który nie był spłacany?

Jeżeli nie regulujesz swoich zobowiązań finansowych na bieżąco, możesz wpaść z czasem w „pętlę zadłużenia”. Ilość środków, które będziesz musiał przeznaczać na regulowanie zaległych i obecnych płatności może być za duża w stosunku do Twoich możliwości finansowych. W Ultimo często spotkamy się z tak trudnymi sytuacjami życiowymi. Nasi Klienci zastanawiają się często, dlaczego ich dług jest aż tak duży? Z czego wynikają dodatkowe koszty, jakie muszą ponosić? Nie są to wcale koszty windykacyjne.

Należy pamiętać o tym, że Ultimo przejmuje wierzytelność, czyli dług od wierzyciela pierwotnego na podstawie umowy cesji i w świetle prawa nie jest do tego potrzeba zgoda osoby zadłużonej (stanowi o tym art. 509 paragraf 1 Kodeksu Cywilnego). Co to oznacza w praktyce w odniesieniu do wysokości długu? W efekcie zobowiązanie finansowe jest większe, ponieważ dodatkowe koszty zostały już wcześniej doliczone u wierzyciela pierwotnego, czyli w instytucji, w której powstało zadłużenie.

Pobierz dokument opisujący Zasady Dobrych Praktyk

POBIERZ PLIK

Wybierz, jak chcesz się z nami dogadać

Rozmowa to pierwszy krok do znalezienia pomocy, dlatego zadzwoń, wyślij e-mail lub odezwij się do nas na czacie.

Zadzwoń do nas

Wolisz bardziej bezpośredni
kontakt? Zadzwoń i porozmawiaj
z naszym doradcą!

800 804 904 *  >> * bezpłatna infolinia
(również z tel. komórkowych)

Jeżeli Twoja sprawa jest na etapie postępowania sądowego, zadzwoń:

+ 48 71 358 16 38
Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

Jeżeli Twoja sprawa jest na etapie postępowania egzekucyjnego, zadzwoń:

+ 48 71 323 47 90
Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

Jeżeli chcesz się skontaktować w sprawie upadłości konsumenckiej, zadzwoń lub wyślij wiadomość:

+48 739 190 255 lub +48 451 060 478
Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

Wyślij wiadomość

Napisz e-mail do specjalisty na adres: obsluga_klienta@ultimo.pl lub skorzystaj z formularza.

FORMULARZ >>

Napisz do doradcy

Nasi konsultanci czekają
na Twoją wiadomość
od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00 – 18:00.

ROZPOCZNIJ CZAT >>

Spłacaj dług przez internet

Dzięki wiarygodnemu portalowi
obsługi zadłużenia eUltimo możesz
szybko, bezpiecznie i wygodnie
spłacić dług.

eULTIMO >>
eUltimo – logotyp

Dogadajmy się
online:

Szybko, bezpiecznie
i wygodnie