SPŁACAJ DŁUG PRZEZ INTERNET >>

lub skontaktuj się z nami

CZAT Z KONSULTANTEM >> FORMULARZ KONTAKTOWY >>

*Numer jest bezpłatny dla połączeń z telefonów stacjonarnych i komórkowych

Ultimo Spłacasz dług w wygodny sposób

Spłacasz dług w wygodny sposób

Wpadłeś w długi? Z tym problemem mierzą się miliony Polaków. Wyjdź na finansową prostą dzięki naszym doradcom, którzy krok po kroku pomogą Ci osiągnąć ten cel. Przeczytaj, jak skorzystać z oferty.

Krok 1: Otrzymałeś list lub e-mail od Ultimo

W skrzynce pojawił się list od Ultimo lub otrzymałeś wiadomość e-mail i nie wiesz, co masz zrobić. Przede wszystkim nie wpadaj w panikę i skontaktuj się z nami. Możesz to zrobić przez portal obsługi zadłużenia eUltimo, czat, formularz kontaktowy.

Krok 2: Wejdź na eUltimo, sprawdź korzystne oferty spłaty i zawrzyj ugodę online

eUltimo to portal obsługi zadłużenia, dzięki któremu szybko i wygodnie zaplanujesz spłatę swojego zobowiązania. W serwisie znajdziesz aktualne informacje o swoich sprawach oraz zyskasz kontrolę nad finansami. eUltimo to również wiele innych korzyści!

  1. Prostota i wygoda - obsługa portalu jest intuicyjna, a do systemu zalogujesz się zarówno z laptopa, jak i smartfona czy tabletu. Jedyne, czego potrzebujesz, to dostęp do internetu! W eUltimo wygodnie wybierzesz ofertę spłaty oraz nawiążesz kontakt z naszymi doradcami.
  2. Dostęp 24 godziny na dobę - w ciągu dnia jesteś w pracy i nie masz czasu ustalić szczegółów spłaty zadłużenia? W eUltimo zrobisz to w dowolnym, wybranym przez siebie momencie - również w niedziele i święta.
  3. Wygodna akceptacja propozycji ugody - w eUltimo zapoznasz się z korzystnymi warunkami spłaty, sprawdzisz ofertę oraz zatwierdzisz ugodę online. Bez wychodzenia z domu i bez podnoszenia słuchawki.

Krok 3: Jeżeli nie znajdziesz oferty spłaty dobrej dla Ciebie - skontaktuj się z naszym doradcą

Doradcy Ultimo to przyjaźni i profesjonalni eksperci. Po zweryfikowaniu, że rozmawiają z osobą, której dług dotyczy, wspólnie ustalicie najlepszy dla Ciebie plan spłaty zobowiązania. Po rozmowie wystarczy:

  1. Trzymać się uzgodnionego planu i regularnie spłacać zadłużenie. Ustalenia zostaną potwierdzone w liście od Ultimo lub znajdziesz je, rejestrując się do portalu eUltimo.
  2. Pozostać z nami w stałym kontakcie. Pamiętaj, że jeśli masz pytania, z chęcią na nie odpowiemy.
  3. Na bieżąco informować doradcę o zmianie sytuacji finansowej. Być może uległa poprawie i mógłbyś spłacać większą ratę, a tym samym szybciej pozbyć się długu?

Krok 4: Zaproponowano Ci wygodną spłatę długu w ratach

Po ustalenia harmonogramu spłaty pamiętaj o:

  1. Wysłaniu pocztą dokumentu ugody, który stanowi pisemne potwierdzenie zawartego porozumienia.
  2. Podpisaniu i odesłaniu ugody. Możesz to zrobić, korzystając z opłaconej już przez nas koperty zwrotnej.
  3. Terminowym wpłacaniu kolejnych rat zobowiązania – zgodnie z otrzymanym od nas dokumentem ugody, który zawiera harmonogram spłat.

Krok 5: Ustaliłeś z doradcą jednorazową spłatę całego zobowiązania

Takie sytuacje nie są rzadkością, u wielu naszych Klientów z czasem sytuacja finansowa ulega poprawie. W takim wypadku należy pamiętać o dwóch kwestiach:

  1. Terminowej spłacie zadłużenia w uzgodnionej kwocie. Wszystkie potrzebne informacje do uregulowania zadłużenia znajdują się w otrzymanej od nas korespondencji.
  2. Podpisaniu i odesłaniu ugody. Możesz to zrobić, korzystając z opłaconej już przez nas koperty zwrotnej.

Sprawdź ofertę przygotowaną dla Ciebie na eUltimo!

PRZEJDŹ DO eULTIMO

Jakie zasady obowiązują przy rozliczeniach?

W Ultimo chcemy, żebyś wiedział, jak spłacić zadłużenie i mógł pozwolić sobie na świadome zarządzanie finansami. Dlatego utworzymy Ci indywidualne konto bankowe, które ułatwi obsługę zadłużenia.

Przeczytaj, jak będą przebiegać rozliczenia!

Otrzymasz indywidualny numer rachunku bankowego - nazywany Kontem Klienta

×

Dzięki temu sprawnie rozliczymy należności z tytułu zobowiązań w Ultimo. Wpłaty księgowane na Koncie Klienta będą alokowane na rachunki poszczególnych zadłużeń. Dokonanie wpłaty na Konto Klienta oznacza zgodę na proponowaną przez nas metodę rozliczenia wpłat na poszczególne zadłużenia proporcjonalnie do ich wysokości, wg przyjętych przez Ultimo zasad księgowania.

Informujemy, że dla zadłużeń będących w obsłudze Kancelarii Prawnej K. Buczek i Wspólnicy spółka komandytowa, wpłat należy dokonywać na rachunki produktowe, przeznaczone do spłaty poszczególnych zobowiązań. Pamiętaj, że w każdym momencie masz możliwość dokonania wpłaty na rachunki produktowe, dedykowane spłacie poszczególnych zobowiązań będących w obsłudze Ultimo S.A.

Więcej informacji o sposobach rozliczania wpłat uzyskasz pod bezpłatnym numerem infolinii 800 804 904.

A jeśli na koncie pojawi się nadpłata?

×

Jeśli na rachunku jednej wierzytelności powstanie nadpłata, a na drugim rachunku będzie niedopłata, przeksięgujemy jej równowartość na rachunek niespłaconej wierzytelności.

Nadpłaty, po rozliczeniu sprawy, zwracamy na rachunek Klienta, z którego dokonywane były płatności lub, w przypadku braku możliwości ustalenia ww. rachunku, przekazem pocztowym na adres Klienta. Dlatego prosimy o bieżącą aktualizację danych adresowych. Nadpłaty zwracamy również na pisemny wniosek osoby zadłużonej. Pismo powinno wskazywać numer Konta Klienta, na które należy przelać nadpłatę. W przypadku przekazów pocztowych koszty wysyłki będą potrącane z kwoty nadpłaty.

Gdzie znajdę informację o numerze Konta Klienta?

×

Informację o numerze konta, który został przypisany do Twojej wierzytelności, znajdziesz w prowadzonej z nami korespondencji. Numer konta możesz uzyskać także podczas rozmowy telefonicznej z doradcą, za pomocą czatu na stronie głównej lub dzięki portalowi obsługi zadłużenia eUltimo. Jeśli pojawią się problemy – skontaktuj się z nami.

Zapraszamy do kontaktu. Wychodzenie z długów z Ultimo jest prostsze niż Ci się wydaje!

about:blank

Etyka windykacji w Ultimo

Nasze działania koncentrujemy przede wszystkim na osobach zadłużonych, którym oferujemy wsparcie podczas wychodzenia z długów - w oparciu o jasne zasady i zgodnie z przepisami prawa.

Dbamy o etykę
w codziennej działalności.

Naszym drogowskazem
jest wewnętrzny Kodeks Etyczny Ultimo.

Jesteśmy współautorem Zasad Dobrych Praktyk.

Jesteśmy członkiem Konferencji Przedsiębiorstw Finansowanych.

Rokrocznie otrzymujemy Certyfikat Audytu Etycznego.

Wybierz, jak chcesz się z nami dogadać

Rozmowa to pierwszy krok do znalezienia pomocy, dlatego zadzwoń, wyślij e-mail lub odezwij się do nas na czacie.

Zadzwoń do nas

Wolisz bardziej bezpośredni
kontakt? Zadzwoń i porozmawiaj
z naszym doradcą!

800 804 904 *  >> * bezpłatna infolinia
(również z tel. komórkowych)

Jeżeli Twoja sprawa jest na etapie postępowania sądowego, zadzwoń:

+ 48 71 323 47 30
Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

Jeżeli Twoja sprawa jest na etapie postępowania egzekucyjnego, zadzwoń:

+ 48 71 323 47 90
Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

Wyślij wiadomość

Napisz e-mail do specjalisty na adres: obsluga_klienta@ultimo.pl lub skorzystaj z formularza.

FORMULARZ >>

Napisz do doradcy

Nasi konsultanci czekają
na Twoją wiadomość
od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00 – 21:00.

ROZPOCZNIJ CZAT >>

Spłacaj dług przez internet

Dzięki wiarygodnemu portalowi
obsługi zadłużenia eUltimo możesz
szybko, bezpiecznie i wygodnie
spłacić dług.

eULTIMO >>
eUltimo – logotyp

Dogadajmy się
online:

Szybko, bezpiecznie
i wygodnie