Kogo szukamy?
Do zespołu Change Management poszukujemy Project Managera, który będzie odpowiedzialny za:
- zarządzanie procesem realizacji projektu i całym cyklem jego życia;
- proaktywne zarządzanie ryzykiem, mające na celu zmniejszenie ryzyk projektowych;
- zarządzanie zadaniami oraz zespołem projektowym w celu skutecznej realizacji projektów zgodnie z założonym budżetem, harmonogramem i jakością;
- monitorowanie kluczowych parametrów, raportowanie i prezentacja postępów;
- utrzymywanie relacji oraz współpraca z właścicielami biznesowymi, product ownerami, ekspertami obszarowym oraz interesariuszami z całej organizacji;
- wykonywanie czynności formalnych związanych z uruchomieniem, prowadzeniem i zamykaniem projektu;
- reagowanie na zmieniające się dynamicznie środowisko projektu, ustalanie bieżących priorytetów zadań;
- wdrażanie i stosowanie ustalonych narzędzi, standardów i procedur, optymalizację i usprawnianie procesów projektowych.
Czego oczekujemy?
- minimum 3-letniego doświadczenia na stanowisku Project Managera;
- dbałości o harmonogram, kontroli budżetu i opieki nad efektywnym wykorzystaniem wysiłków osób przydzielonych do zespołów projektowych;
- umiejętności budowania efektywnej komunikacji oraz współpracy zarówno z biznesem, jak i IT;
- wiedzy na temat procesu wytwarzania oprogramowania;
- znajomość metodologii prowadzenia projektów (Agile, Waterfall);
- samodzielności i odpowiedzialności w zakresie prowadzonych projektów oraz proaktywnej postawy;
- elastyczności w działaniu, otwartości na wyzwania, umiejętności pracy w zmianie;
- umiejętności szybkiego podejmowania decyzji i radzenia sobie w trudnych sytuacjach;
- znajomości języka angielskiego umożliwiającej współpracę w międzynarodowym środowisku.
Co proponujemy?
- umowę o pracę w stabilnej firmie, będącej częścią międzynarodowej Grupy B2Holding;
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i dużą swobodę decydowania o kształcie realizowanych zadań;
- pracę z wykorzystaniem nowoczesnych technologii;
- nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje;
- możliwość samodzielnej realizacji zadań;
- narzędzia pracy niezbędne dla danego stanowiska;
- pracę w miłej atmosferze i zgranym zespole;
- pakiet pozafinansowych świadczeń (opieka medyczna, karta MultiSport, program kafeteryjny MyBenefit).