Oferty pracy

Head of Contact Center Team/ Lider Zespołu Contact Center

(Ref.Nr HCCT/09/U)
Miejsce pracy: Wrocław

Kogo szukamy?

Zatrudniona osoba rozpocznie pracę w Obszarze Wierzytelności Niezabezpieczonych, gdzie będzie odpowiedzialna za:

  • zarządzanie pracą kilkunastoosobowego zespołu Call Center
  • udzielanie bieżącego wsparcia oraz informacji zwrotnej do pracowników zespołu
  • kontrolowanie oraz raportowanie wyników z realizacji zadań ilościowych i jakościowych zespołu
  • zarządzanie pracą własną i podległych pracowników
  • motywowanie oraz rozwijanie umiejętności podległych pracowników
  • przeprowadzanie coachingu oraz merytoryczną ocenę pracy pracowników
  • bieżącą współpracę z kadrą menadżerską w ramach - obszaru Contact Center
  • przygotowywanie raportów, sprawozdań oraz analiz dotyczących bieżącej pracy podległego zespołu

Czego oczekujemy?

  • doskonałych umiejętności interpersonalnych i budowania pozytywnych relacji w zespole
  • nastawienia na współpracę z zespołem oraz realizację wyznaczonych celów
  • doskonałej umiejętności organizowania pracy własnej
  • kreatywności w rozwiązywaniu problemów
  • otwartości na współpracę z innymi Liderami w Contact Center oraz w -w organizacji
  • minimum rocznego doświadczenia w obszarze zarządzania zespołem pracowników
  • mile widziane doświadczenie w pracy na Contact Center/Call Center
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, szczególnie Excel
  • dodatkowym atutem będzie komunikatywna znajomość języka angielskiego

Co proponujemy?

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • niezbędne narzędzia pracy
  • możliwość rozwoju zawodowego w czołowej firmie działającej na rynku obrotu wierzytelnościami
  • profesjonalne środowisko pracy
  • pakiet pozafinansowych świadczeń (opieka medyczna, karta MultiSport, lektoraty z języka angielskiego, program motywacyjny z nagrodami Planeta ULTIMO)
Aplikuj