Bezpłatna infolinia

800 804 904

Oferty pracy

Informatyk Wsparcia Użytkowników - 1. Linia

(Ref.Nr IWU/06/P)
Miejsce pracy: Wrocław

Kogo szukamy?


Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za udzielanie podstawowego wsparcia technicznego w zakresie systemów informatycznych i bezpieczeństwa teleinformatycznego.
 

Poszukiwana osoba będzie odpowiadać za:

  • przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników w formie mailowej oraz telefonicznej
  • kategoryzację zgłoszeń oraz nadawanie im priorytetów
  • udzielanie podstawowego wsparcia technicznego użytkownikom mailowo, telefonicznie lub za pomocą zdalnego pulpitu
  • przekazywanie bardziej zaawansowanych oraz wymagających bezpośredniej interwencji zgłoszeń do 2-giej lub 3-ciej linii wsparcia użytkowników
 

Czego oczekujemy?


  • wykształcenia min. średniego o profilu technicznym/ informatycznym
  • bardzo dobrej znajomości środowiska Windows 7 w zakresie administracji stacji roboczych
  • znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych oraz organizacyjnych
  • samodzielności w podejmowaniu decyzji oraz umiejętności pracy pod presją czasu
  • mile widziana będzie znajomość metodyki ITIL oraz środowiska Linux

Co proponujemy?

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość rozwoju w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
  • praca w zgranym i przyjaznym zespole
  • bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
Aplikuj