Oferty pracy

Pracownik Sekretariatu z językiem angielskim

(Ref.Nr PS/03/U)
Miejsce pracy: Wrocław

Kogo szukamy?

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  • bieżąca obsługa sekretariatu Spółki, w szczególności: obsługa recepcyjna gości Spółki, zarządzanie ruchem telefonicznym, obsługa korespondencji oraz innych dokumentów wpływających do Spółki
  • zarządzanie kalendarzem spotkań osób zarządzających firmą, organizowanie dla nich podróży służbowych, spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
  • tworzenie dokumentów w języku angielskim oraz przygotowywanie tłumaczeń


Nasze oczekiwania:

  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację oraz pracę z dokumentami anglojęzycznymi
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office w stopniu zaawansowanym (w szczególności Power Point, Word, Excel)
  • wysokie zdolności komunikacyjne oraz wysoka kultura osobista
  • dobra organizacja pracy własnej oraz rzetelność


Co proponujemy?

  • stabilne zatrudnienie w czołowej firmie działającej na rynku obrotu wierzytelnościami
  • wiedzę i narzędzia pozwalające zrealizować stawiane cele
  • wdrożenie do pracy poprzez system szkoleń wewnętrznych
  • samodzielność w ramach wykonywanych obowiązków
  • profesjonalne środowisko pracy
  • pracę w miłej atmosferze i zgranym zespole
  • pakiet pozafinansowych świadczeń (opieka medyczna, karta MultiSport, kafeteria MyBenefit)

 

Aplikuj