W jaki sposób można się z nami skontaktować?

  • Telefonicznie:

    pod numerem telefonu wskazanym w piśmie lub pod numerem bezpłatnej infolinii 800 804 904

  • Listownie:

    wysyłając pismo na adres ULTIMO S.A., ul. Braniborska 58-68, 53-680 Wrocław. Pismo należy odpowiednio zatytułować oraz oznaczyć numerem Klienta, który znajduje się w nagłówku otrzymanego od nas pisma (w lewym górnym rogu)

  • Mailowo:

    zapraszamy do skorzystania z elektronicznej poczty: obsluga_klienta@ultimo.pl (wystarczy tylko przesłać do nas stosowne upoważnienie, które można tutaj pobrać, bądź za pomocą formularza kontaktowego)

  • eUltimo:

    o dowolnym czasie, z dowolnego miejsca, nie ponosząc żadnych kosztów można mieć dostęp do szczegółowych informacji dotyczących zadłużenia, zawrzeć ugodę online, znaleźć odpowiedzi na nurtujące pytanie oraz poprosić o kontakt z Doradcą

Ważne:

  1. Jeżeli w Państwa imieniu rozmowy lub korespondencję z nami prowadzić będzie członek rodziny lub osoba trzecia, prosimy o wcześniejsze przesłanie na ww. adres stosownego pełnomocnictwa upoważniającego tę osobę do działania w Państwa imieniu. Wszystkie niezbędne wzory pełnomocnictw i upoważnień są dostępne tutaj.
  2. Informujemy, iż w celu zapewnienia bezpieczeństwa i profesjonalnego poziomu obsługi, rozmowy prowadzone z naszymi Doradcami są nagrywane.
  3. W trosce o ochronę danych naszych klientów, aby nie ujawnić informacji nieupoważnionej osobie trzeciej, każdorazowo przeprowadzana jest weryfikacja danych rozmówcy.
  4. W trosce o ochronę naszych klientów, dane osobowe przetwarzamy z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa. Informujemy, że przetwarzanie zebranych danych osobowych jest niezbędne dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów, realizowanych przez naszą firmę, na rzecz Wierzyciela, z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.
  5. Na pisemne reklamacje, zgodnie z Zasadami Dobrych Praktyk, odpowiadamy w terminie do 30 dni. Podniesione w reklamacji zarzuty powinny być udokumentowane.

Istotne jest, aby z nami rozmawiać i na bieżąco informować o swoich wątpliwościach lub problemach - nasi Doradcy odpowiedzą na wszelkie pytania i uwagi w kwestii pochodzenia zadłużenia, jego wysokości, podstaw prawnych oraz możliwości polubownego rozwiązania sprawy.

Wróć