W jaki sposób można się z nami skontaktować?

  • Telefonicznie

    pod numerem telefonu wskazanym w piśmie lub pod numerem bezpłatnej infolinii: 800 804 904

  • Poprzez czat na stronie internetowej

    wystarczy, że napiszesz do nas w oknie czatu znajdującym się w prawym dolnym rogu strony ultimo.pl

  • Mailowo

    zapraszamy do skorzystania z elektronicznej poczty: obsluga_klienta@ultimo.pl (wystarczy tylko przesłać do nas stosowne upoważnienie, które można tutaj pobrać), bądź za pomocą formularza kontaktowego

  • Listownie

    wysyłając pismo na adres ULTIMO S.A., ul. Braniborska 58-68, 53-680 Wrocław. Pismo należy odpowiednio zatytułować oraz oznaczyć numerem Klienta, który znajduje się w nagłówku otrzymanego od nas pisma (w lewym górnym rogu)

  • eUltimo

    o dowolnym czasie, z dowolnego miejsca, nie ponosząc żadnych kosztów można mieć dostęp do szczegółowych informacji dotyczących zadłużenia, zawrzeć ugodę online, znaleźć odpowiedzi na nurtujące pytanie oraz poprosić o kontakt z Doradcą

Ważne:

  1. Jeżeli w Twoim imieniu rozmowy lub korespondencję z nami prowadzić będzie członek rodziny lub osoba trzecia, prosimy o wcześniejsze przesłanie na ww. adres stosownego pełnomocnictwa upoważniającego tę osobę do działania w Państwa imieniu. Wszystkie niezbędne wzory pełnomocnictw i upoważnień są dostępne tutaj.

  2. Informujemy, że w celu zapewnienia bezpieczeństwa i profesjonalnego poziomu obsługi, rozmowy prowadzone z naszymi Doradcami są nagrywane.

  3. W trosce o ochronę danych naszych klientów, aby nie ujawnić informacji nieupoważnionej osobie trzeciej, każdorazowo przeprowadzana jest weryfikacja danych rozmówcy.

  4. Dane osobowe naszych klientów przetwarzamy z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa. Informujemy, że przetwarzanie zebranych danych osobowych jest niezbędne dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów, realizowanych przez naszą firmę, na rzecz Wierzyciela, z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.

  5. Na pisemne reklamacje, zgodnie z Zasadami Dobrych Praktyk, odpowiadamy w terminie do 30 dni. Podniesione w reklamacji zarzuty powinny być udokumentowane.


Kontakt z ULTIMO pomoze rozwiazać problemy finansowe

 

Istotne jest, aby z nami rozmawiać i na bieżąco informować o swoich wątpliwościach lub problemach - nasi Doradcy odpowiedzą na wszelkie pytania i uwagi w kwestii pochodzenia zadłużenia, jego wysokości, podstaw prawnych oraz możliwości polubownego rozwiązania sprawy.


Dzwoniąc lub pisząc do nas: 

  • uzyskasz profesjonalną informację, jak wyjść z długów

  • unikniesz kosztownego i problematycznego postępowania na drodze sądowej oraz windykacji komorniczej – naszym celem jest wsparcie osoby zadłużonej i udzielenie jej pomocy w momencie wychodzenia z długów

  • będziesz mógł omówić z nami najlepszy sposób wychodzenia z zadłużenia: dług rozłożymy na optymalną ilość rat możliwych do spłaty

  • na bieżąco skontrolujesz swoją sytuację finansową
Zapraszamy do współpracy. Kontaktując się z nami, możesz liczyć na pełne wsparcie. Jesteśmy do Twojej dyspozycji i zapewniamy pełną otwartość na współpracę.

 

Wróć