Firmy windykacyjne oferują swoim Klientom różne możliwości kontaktu. W Ultimo zawsze można wybrać między tradycyjną rozmową telefoniczną, obsługą przez portal Klienta lub kontaktem na chacie. To właśnie czat jest coraz chętniej wybieraną formą rozmowy z Doradcą. Dzięki temu rozwiązaniu sprawę można rozwiązać sprawnie i szybko. Czat pozwala na komfortowy kontakt w sytuacji, w której nie lubimy prowadzić rozmów telefonicznych lub nie chcemy, aby ktoś słyszał o czym rozmawiamy przez telefon. Jakie sprawy załatwisz w Ultimo przez czat i jak będzie wyglądała rozmowa? Odpowiadamy…
Jakie sprawy załatwisz z Ultimo szybko przez czat?
Nasi Klienci przez czat uzyskają taką samą pomoc, jak przez telefon. Czat pozwala szybko rozwiązać wiele spraw związanych z zadłużeniem. Klienci piszą najczęściej do nas, aby:
- ustalić porozumienie dotyczące spłaty zobowiązania, czyli ugodę;
- sprawdzić szczegóły sprawy;
- uzyskać informacje na temat wpłaty np. jej wysokości lub księgowania;
- sprawdzić, jaki jest status wysłanych dokumentów;
- uzyskać pomoc przy zakładaniu konta lub jego obsłudze na portalu obsługi Klienta eUltimo.pl.
Kontakt na czacie jest możliwy codziennie, 24h na dobę, ponieważ dyżur pełni nasz Wirtualny Doradca i to on odpowiada za pierwszy kontakt z naszymi Klientami. Jeżeli jednak zależy Ci na rozmowie z Doradcą, to jest on dostępny od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 do 20.00.
Raty online na eUltimo.pl. Wybierz ofertę.
Jak przebiega kontakt na czacie i dlaczego na początku rozmawiam z botem?
Kontaktując się przez czat na stronach ultimo.pl lub eUltimo.pl zawsze na początku rozmowę rozpoczyna nasz chatbot Czarek. Czarek to Wirtualny Doradca, który odpowiada na proste pytania Klientów, nie wymagające weryfikacji osoby, z którą rozmawiamy. Rozmowa z nim przebiega szybko i sprawnie. Wirtualny Doradca chętnie odpowie na pytania związane z logowaniem, zakładaniem konta czy zmianą hasła na eUltimo – naszym portalu Klienta. Udzieli także informacji na temat naszej działalności lub pomoże odnaleźć interesujące Cię treści na Twoim koncie na portalu. Czarek nie odpowie na pytania dotyczące szczegółów spraw, informacji na temat wpłat, czy złożonych wniosków. Jednak na każdym etapie rozmowy może zaprosić naszego Doradcę, który będzie ją kontynuował.
Po przekierowaniu rozmowy do Doradcy zostaniesz poproszony o dane potrzebne do weryfikacji, czy rozmawiamy z osobą, której dług dotyczy. W Ultimo dbamy o to, aby informacja o Twoim zadłużeniu nigdy nie była przekazana osobom postronnym. Weryfikacja tożsamości jest ważna i potrzebna, żeby odpowiedzieć na pytania na temat obsługi zadłużenia. Rozmowa na czacie przebiega szybko, jednak sprawy z jakimi zwracają się do nas Klienci często wymagają dodatkowej analizy czy sprawdzenia dokumentów. W takim przypadku może zdarzyć się, że Doradca poprosi nas o chwilę cierpliwości.
WARTO PAMIĘTAĆ: po każdej rozmowie na czacie – niezależnie, czy rozmawialiśmy z chatbotem Czarkiem, czy z Doradcą - prosimy o pozostawienie oceny i komentarza. Dzięki temu możemy stale usprawniać jakość obsługi oraz lepiej odpowiadać na potrzeby Klientów.
Dlaczego warto kontaktować się na czacie z Ultimo?
Kontakt na czacie pozwala na szybkie załatwienie sprawy w sytuacji, kiedy nie lubimy, nie chcemy lub nie możemy rozmawiać przez telefon. Z tej opcji możesz skorzystać w każdym momencie: zarówno z telefonu komórkowego, tabletu, jak i komputera. Rozmowa na czacie jest wygodna i dyskretna. Niezależnie, czy znajdujesz się w miejscu publicznym np. w autobusie lub tramwaju, czy w domu. Do tej pory nasi Doradcy przeprowadzili ponad 118 000 rozmów, a opinie obsłużonych Klientów wskazują, iż ten sposób komunikacji jest przez nich dobrze odbierany i pozwala szybko uzyskać pomoc.
Sprawdź, jak Tobie możemy pomóc wyjść z zadłużenia. Wejdź na ultimo.pl lub eUltimo.pl i napisz na czacie.