Jakie działania może podjąć ULTIMO na drodze polubownej?

Przede wszystkim chcemy pomóc klientowi w rozwiązaniu sprawy na drodze polubownej, poprzez rozłożenie spłaty na niskie raty. Dążymy do zawarcia ugody - ratalnego planu wyjścia z zadłużenia. Na etapie polubownym dzwonimy do klientów, wysyłamy listy, SMS-y oraz e-maile. Z osobami zadłużonymi możemy dogadać się także osobiście - podczas wizyt naszych Doradców Terenowych w miejscu zamieszkania klienta. Bezpośredni kontakt z Doradcą zapewniamy także w Biurze Obsługi klienta we Wrocławiu. Jest ono czynne od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00-16.00. Natomiast rozmowy telefoniczne prowadzimy w dni powszednie między 8:00 a 21:00, w sobotę między 9:00 a 17:00. Nasi Doradcy są także dostępni na czacie internetowym na ultimo.pl, co doceniają nie tylko klienci kontaktujący się z nami z zagranicy.

Kontakty inicjowane przez ULTIMO są naturalną konsekwencją braku spłaty zobowiązania – uczestnicząc w życiu finansowym każdy musi liczyć się z tym, że wobec osób, które nie spłacają zobowiązań będą podejmowane regularnie próby dążące do porozumienia odnośnie spłaty.

Prowadzimy bloga dentyscifinansów.pl na którym dzielimy się z klientami wiedzą dotyczącą  zarządzania finansami osobistymi oraz rodzinnym budżetem.

Wróć