Jakie działania może podjąć ULTIMO na drodze polubownej?

W ULTIMO wspieramy Klientów w rozwiązaniu problemów finansowych przede wszystkim na drodze polubownej, co oznacza dążenie do podpisania z dłużnikiem ugody, czyli ratalnego planu wyjścia z zadłużenia. Chcemy się dogadać, ponieważ rozumiemy, że każda sprawa i historia osoby zadłużonej jest inna.

Na etapie polubownym, zgodnie z Zasadami Dobrych Praktyk windykacyjnych, możemy prowadzić komunikować się z dłużnikiem w sposób zapewniający przestrzeganie prawa, dobrych obyczajów oraz z poszanowaniem praw osoby zadłużonej. Formy kontaktu dopasowujemy tak, aby Klienci mogli czuć się komfortowo i nie obawiać się, że osoba nieuprawniona pozna jakiekolwiek szczegóły sprawy. Bezpieczeństwo w zakresie ochrony danych osobowych jest dla nas kluczowe.

Pomagamy wyjść długów i kontakty inicjowane przez ULTIMO są naturalną konsekwencją braku spłaty zobowiązania, dlatego podejmujemy regularnie próby dążące do porozumienia w sprawie spłaty. Zobacz, jakie działania możemy podejmować na drodze polubownej i skontaktuj się z nami!

 

W jaki sposób dogadujemy się z Klientami?

 

Przede wszystkim chcemy pomóc Klientowi w rozłożeniu spłaty na dogodne raty, dążymy więc do nawiązania kontaktu poprzez:

  • telefon: nasi doradcy dzwonią do Ciebie, sprawdzają, czy jesteś właściwą osobą, która może rozmawiać na temat sprawy zadłużenia (weryfikują z kim rozmawiają), a następnie, na podstawie analizy Twojej sytuacji finansowej, proponują rozwiązanie problemów finansowych polubownie. Jeżeli masz dodatkowe pytania, zadzwoń do nas pod bezpłatny numer infolinii: 800 804 904, jesteśmy po to, aby Ci pomóc;
  • wysyłkę listów: od momentu przejęcia opieki nad Twoim zobowiązaniem finansowym wysyłamy do Ciebie listy, w których informujemy o tym, jakie masz zadłużenie, z czego wynika lub jaką propozycję ugody wspólnie wypracowaliśmy. Jeśli zawarłeś ugodę, pamiętaj, aby odesłać do nas jeden egzemplarz ugody (koperta zwrotna ze znaczkiem jest zawsze przez nas dołączona). Nie obawiaj się także, kiedy otrzymujesz od nas list, w ten sposób widzisz „czarno na białym”, jaka jest Twoja sytuacja finansowa i możesz także skorzystać do dodatkowych ofert!;
  • wiadomości SMS: jest to kolejna droga kontaktu, która wspiera Cię w terminowym i szybszym pozbyciu się długu. Dzięki nim będziesz pamiętał o tym, że zbliża się lub upłynął już, wskazany w ugodzie, termin raty. Prosimy Cię także o odesłanie ugody lub informujemy o istotnych, z Twojego punktu widzenia, zmianach;
  • wiadomości email: w ULTIMO staramy się dopasować do Ciebie i ułatwić komunikację z nami. Wiemy, że otrzymanie maila może być dla Ciebie wygodniejszą formą kontaktu, dlatego umożliwiamy zawarcie ugody za pośrednictwem poczty elektronicznej, przypominamy o nadchodzącej lub zaległej racie zadłużenia, przesyłamy także istotne informacje oraz oferty. Pamiętaj, że w rozmowie z naszym doradcą możesz określić, czy chcesz otrzymać ugodę na maila czy za pomocą poczty tradycyjnej!;
  • czat internetowy na stronie ultimo.pl: jeśli masz jakiekolwiek pytania, możesz także skorzystać z wygodnej opcji rozmowy za pośrednictwem czatu. Rozwiązanie to szczególnie doceniają Klienci kontaktujący się z nami z zagranicy. Jesteśmy do Twojej dyspozycji w godzinach 7.00 do 21.00. Napisz do nas i dowiedz się, jak możemy pomóc ci w spłacie zadłużenia!;
  • callpage na stronie ultimo.pl: w przypadku, kiedy chcesz, aby doradcy ULTIMO skontaktowali się z Tobą, możesz pozostawić numer do siebie za pośrednictwem narzędzia callpage, które jest widoczne na stronie głównej ultimo.pl, pod niebieską ikoną telefonu. Sprawdź, jakie to proste i  poproś o natychmiastowy kontakt, a oddzwonimy do Ciebie w ciągu 28 sekund lub wskaż, wygodny dla Ciebie, termin oraz godzinę rozmowy;
  • bezpośredni kontakt w Biurze Obsługi Klienta we Wrocławiu: jeżeli zależy Ci na bezpośredniej rozmowie z naszym doradcą, to jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 do16.00, przy ulicy Braniborskiej 58 do 68 we Wrocławiu.

 

Cały czas rozwijamy nowe formy kontaktu, które ułatwiają i przyspieszają proces polubownego rozwiązania kłopotów finansowych naszych Klientów. Każde z naszych działań realizujemy wyłącznie na rzecz słusznego interesu osoby zadłużonej.

Wspieramy Cię w uporaniu się z trudnościami finansowymi prowadząc bloga dogadajsię.pl, gdzie dzielimy się wiedzą dotyczącą zarządzania finansami osobistymi i rodzinnym budżetem. Umożliwiamy także sprawdzenie rachunku oraz płatność on-line przez stronę: eultimo.pl. W ULTIMO wierzymy, że można się dogadać i pozbyć się długu na drodze polubownej, z równoczesnym poszanowaniem praw naszych Klientów.

 

 

Wróć