Badania opinii przeprowadzone wśród 22 firm, które z nami współpracują potwierdzają: Ultimo to najlepsza marka do obsługi wierzytelności. Jesteśmy firmą wartą polecenia, która w badaniach uzyskała wysoki wskaźnik NPS – na poziomie 82 *, co oznacza, że większość badanych poleciłaby współpracę z naszą firmą.
Dodatkowo, według badanych, wyróżnia nas przede wszystkim:
► Proklienckie podejście: nieposzlakowana opinia i wiarygodność to cechy, które można przypisać Ultimo. Posiadamy doświadczenie, które praktycznie wykorzystujemy oraz chętnie dzielimy się nim – mając jednocześnie na uwadze dobro osób zadłużonych.
► Profesjonalizm: badani podkreślali wysoką jakość obsługi, a kompetencje, życzliwość, komunikatywność oraz terminowość naszych Pracowników sprawia, że współpraca przebiega płynnie. Działamy profesjonalnie - współpracujemy i wspólnie szukamy najlepszych rozwiązań.
► Otwartość na dialog: Wysoko oceniono nasze podejście do procesu przetargowego na każdym z etapów. Dotrzymujemy terminów, na bieżąco monitorujemy prace, jesteśmy transparentni. Rozumiemy też ograniczenia i prezentujemy otwarte podejście do współpracy, nawet w nietypowych kwestiach.
► Innowacyjność: Jesteśmy gotowi na zmiany – gotowi na innowacje w procesie. Konieczność wprowadzenia nowych procedur, czy np. komunikatu chmurowego nie jest dla nas problemem, a kolejnym etapem na drodze do jak najlepszych relacji i obsługi.
*Badanie przeprowadzone na zlecenie Ultimo, metodą CAWI, w terminie 21.03 – 1.04. 2022 r.. Response Rate 73%, NPS = 82 (oceny występują w zakresie od -100 do 100).