Kogo szukamy?
Zajmujemy się obsługą Klienta – osoby zadłużonej. Informujemy o statusie sprawy, proponujemy porozumienie dostosowane do jego możliwości i sytuacji oraz udzielamy odpowiedzi na pytania. Ważna jest dla nas jakość obsługi oraz realizacja założonych celów. W naszej pracy umiejętność komunikacji oraz dobra organizacja czasu jest kluczowa, dlatego stale rozwijamy te kompetencje wspólnie z Zespołem Trenerów.
Osoba, która dołączy do Zespołu Dużych Sald będzie odpowiedzialna za:
- budowanie długoterminowych relacji z Klientem z wysokim saldem zadłużenia w celu ustalenia warunków uregulowania wierzytelności;
- wielokanałowa i indywidualna obsługa Klienta (telefon, czat);
- negocjowanie na różnych etapach windykacji (polubownym, prawnym)
- zawieranie z Klientem porozumień dotyczących spłaty zobowiązania opartych na wspólnych ustaleniach;
- bieżące informowanie Klientów o statusie ich spraw;
- realizowanie celów indywidualnych i zespołowych przy zachowaniu najwyższej jakości obsługi Klienta.
Czego oczekujemy?
- Minimum 3 lata doświadczenia w pracy z telefoniczną obsługą Klienta w obszarze wierzytelności – warunek konieczny;
- wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
- doświadczenie w prowadzeniu negocjacji;
- nastawienia na realizację wyznaczonych celów;
- samodzielności w realizacji zadań;
- umiejętności pracy w zespole;
- biegłej znajomości Ms Office.
Co proponujemy?
- atrakcyjny system premiowy;
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę od poniedziałku do piątku w trybie zmianowym (różne zmiany w godzinach 8:00-18:00);
- praca hybrydowa (1 raz w tygodniu praca w biurze, pozostałe dni zdalnie);
- 2 tygodnie cyklu szkolenia wdrożeniowego na stanowisku w siedzibie firmy;
- jasno określoną ścieżkę kariery;
- sprzęt oraz kompleksowy pakiet wdrożeniowy w całości przygotowujący do realizacji zadań służbowych;
- szkolenia dodatkowe - na każdym etapie pracy;
- atrakcyjny pakiet socjalny: kartę MultiSport, kafeterię MyBenefit oraz prywatną opiekę medyczną - w tym program wsparcia psychologicznego;
> Masz już doświadczenie w pracy w CC? – dołącz do doświadczonego zespołu i pracuj z nami.
>> Każdemu zapewniamy kompleksowe wdrożenie – wsparcie, wiedzę i pomoc mentorów, trenerów i przełożonych.
APLIKUJ TERAZ >>