W trosce o zdrowie naszych pracowników, podjęliśmy decyzję o tym, by wszyscy - zarówno osoby, które mają urządzenia przenośne i mogą pracować zdalnie, jak i osoby i zespoły, które jeszcze nie mogą pracować zdalnie - pozostali od poniedziałku w domu. Oczywiście firma nadal prowadzi swoją działalność, tylko w zmienionej rzeczywistości.
Mimo że nie ma odgórnych zaleceń, zdecydowaliśmy się na ten krok i decyzja dotyczy każdego zespołu – zarówno obszarów wsparcia, jak i operacji (w tym call center). Pracujemy nad tym, by każdy z pracowników, który do tej pory nie miał takiej możliwości, już wkrótce mógł pracować z domu.
Nasze wspólne bezpieczeństwo jest priorytetowe, stąd wiemy, że decyzja, którą podjęliśmy jest najwłaściwsza z punktu widzenia zdrowia nas wszystkich, naszych bliskich i społeczeństwa. Jednocześnie, to od KAŻDEGO z nas zależy jak szybko wrócimy do normalności, codziennej pracy. Bez odpowiedniego zachowania bezpieczeństwa na co dzień, pozostania w domach, nieprzemieszczania się, stosowania do zaleceń służb, nie będzie to możliwe. Dlatego też umożliwiamy naszym pracownikom pozostanie w domach, ale poprosiliśmy ich o współpracę w utrzymaniu bezpieczeństwa - dla dobra wspólnego - #zostajewdomu.