SPŁACAJ DŁUG PRZEZ INTERNET  >>

lub skontaktuj się z nami

CZAT Z KONSULTANTEM >> FORMULARZ KONTAKTOWY >>

*Numer jest bezpłatny dla połączeń z telefonów stacjonarnych i komórkowych.

Czym jest obsługa zadłużenia?

Czym jest obsługa zadłużenia?

Działania windykacyjne – czy tylko na tym polega obsługa zadłużenia?

Zarządzanie wierzytelnościami, czyli obsługa zadłużenia, to znacznie więcej niż same działania windykacyjne – choć rzeczywiście to one są kluczowe w tym procesie. Zarządzanie wierzytelnościami to jednak nie doraźne, a kompleksowe działanie, którego celem jest m.in. umożliwienie Klientowi spłaty zadłużenia w jak najkrótszym czasie.

Działania, które podejmuje Ultimo w ramach zarządzania wierzytelnościami to np.:

  • ewidencja wierzytelności i ich bieżące monitorowanie;
  • negocjacje i mediacje z Klientem – tak, by ułatwić mu spłatę zadłużenia, wypracowanie z nim nowego planu spłaty i podpisanie wypracowanej ugody na nowych warunkach;
  • kontakt z Klientem, przypominający mu o terminowej spłacie kolejnej raty – to działania windykacyjne na drodze polubownej.

Sprawdź oferty spłaty długu online

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Ultimo, prowadząc zarządzanie wierzytelnościami:

  • przestrzega przepisów prawnych dotyczących windykacji długów oraz Kodeksu Etyki i Zasad Dobrych Praktyk przyjętych przez Konferencję Przedsiębiorstw Finansowych;
  • korzysta z szerokiej gamy narzędzi i form komunikacji ułatwiających działania windykacyjne – zapewniamy możliwość porozumienia się podczas bezpośredniego spotkania z doradcą, telefonicznie oraz online: przede wszystkim za pośrednictwem dedykowanego Klientowi portalowi obsługi zadłużenia eUltimo, dzięki któremu osoba zadłużona może wygodnie, bezpiecznie i szybko spłacić swój dług oraz skorzystać z dedykowanych ofert (z komputera stacjonarnego, laptopa i telefonu);
  • prowadzi polubowne działania windykacyjne, dążąc do uzyskania satysfakcjonującego porozumienia z osobą zadłużoną.

Co zatem powinieneś zrobić, jeśli otrzymałeś korespondencję od Ultimo w związku ze swoim zadłużeniem? Najlepiej będzie, jeśli podejmiesz kontakt z doradcą lub skorzystasz z portalu eUltimo i uzgodnisz dogodne dla siebie warunki finansowe spłaty – pomożemy Ci, krok po kroku, odzyskać wiarygodność kredytową oraz skutecznie pozbyć się długów.

Wybierz, jak chcesz się z nami dogadać

Rozmowa to pierwszy krok do znalezienia pomocy, dlatego zadzwoń, wyślij e-mail lub odezwij się do nas na czacie.

Zadzwoń do nas

Wolisz bardziej bezpośredni
kontakt? Zadzwoń i porozmawiaj
z naszym doradcą!

800 804 904 *  >> * bezpłatna infolinia
(również z tel. komórkowych)

Jeżeli Twoja sprawa jest na etapie postępowania sądowego, zadzwoń:

+ 48 71 358 16 38
Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

Jeżeli Twoja sprawa jest na etapie postępowania egzekucyjnego, zadzwoń:

+ 48 71 323 47 90
Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

Jeżeli chcesz się skontaktować w sprawie upadłości konsumenckiej, zadzwoń lub wyślij wiadomość:

+48 739 190 255 lub +48 451 060 478
Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

Wyślij wiadomość

Napisz e-mail do specjalisty na adres: obsluga_klienta@ultimo.pl lub skorzystaj z formularza.

FORMULARZ >>

Napisz do doradcy

Nasi konsultanci czekają
na Twoją wiadomość
od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00 – 18:00.

ROZPOCZNIJ CZAT >>

Spłacaj dług przez internet

Dzięki wiarygodnemu portalowi
obsługi zadłużenia eUltimo możesz
szybko, bezpiecznie i wygodnie
spłacić dług.

eULTIMO >>
eUltimo – logotyp

Dogadajmy się
online:

Szybko, bezpiecznie
i wygodnie