SPŁACAJ DŁUG PRZEZ INTERNET  >>

lub skontaktuj się z nami

CZAT Z KONSULTANTEM >> FORMULARZ KONTAKTOWY >>

*Numer jest bezpłatny dla połączeń z telefonów stacjonarnych i komórkowych.

Jak kontaktować się z Ultimo bez wychodzenia z domu?

Jak kontaktować się z Ultimo bez wychodzenia z domu?

Wielu naszych Klientów zastanawia się, jak mogą teraz skontaktować się nami bezpiecznie, bez wychodzenia z domu? W jaki sposób dokonywać wpłat, podpisać ugodę lub sprawdzić stan zadłużenia? To szczególny czas dla wszystkich i w trosce o naszych Klientów zapewniamy wygodne, a przede wszystkim bezpieczne możliwości kontaktu z nami.

Cały czas nasi Doradcy są do dyspozycji Klientów, nie tylko pod bezpłatnym numerem infolinii 800 804 904, ale również na czacie. Każdy może wybrać taką opcję kontaktu, która odpowiada jego aktualnym potrzebom. Warto jednak pamiętać, że wszystkie sprawy można z nami załatwić przez internet, na portalu obsługi zadłużenia dostępnym pod adresem www.eultimo.pl.

Jakie sprawy mogę załatwić przez internet, w czym może mi pomóc eUltimo?

Portal eUltimo został przygotowany z myślą o osobach zadłużonych, które mogą znaleźć tam wszystko, co jest im potrzebne, aby regulować swój dług.

Klienci Ultimo mogą w prosty sposób zarejestrować się, a następnie:

  • sprawdzić szczegóły swojego zadłużenia;
  • skorzystać z dostępnych ofert spłaty w ratach;
  • wybrać termin spłaty raty;
  • zapoznać się z treścią ugody i zatwierdzić ją przez wpisanie indywidualnego kodu, który otrzymają za pośrednictwem wiadomości SMS;
  • złożyć wniosek, skontaktować się na czacie lub telefonicznie;
  • mogą także szybko opłacać kolejne raty online.

eUltimo jest dostępne z każdego urządzenia: komputera stacjonarnego, laptopa, tabletu czy smartfona, przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Dzięki temu, możesz korzystać z portalu w dowolnym miejscu i czasie.

Jeżeli interesują Cię bardziej szczegółowe informacje, to:

Co w sytuacji, kiedy nie potrafię założyć konta, nie korzystam na co dzień z internetu i opłaty robię na poczcie?  

Oczywiście zdarza się, że nie każdy na co dzień korzysta z internetu. W takiej sytuacji nasi Doradcy są zawsze gotowi, aby pomóc i podpowiedzieć, w jaki sposób założyć konto lub skorzystać z innych opcji, dostępnych na eUltimo. Pod numerem bezpłatnej infolinii 800 804 904 lub czacie możesz zawsze uzyskać niezbędną pomoc.

Czasami można również zwrócić się z pytaniem do bliskich osób w naszym otoczeniu, zasięgnąć porady. Wielu ludzi, niezależnie od wieku, uczy się korzystania z internetu, który ułatwia nam realizację wielu codziennych zadań – pozwala kontaktować się, dostarcza informacji, czy umożliwia robienie opłat. Warto spróbować i sprawdzić, co oferuje nam eUltimo!

 

Wybierz, jak chcesz się z nami dogadać

Rozmowa to pierwszy krok do znalezienia pomocy, dlatego zadzwoń, wyślij e-mail lub odezwij się do nas na czacie.

Zadzwoń do nas

Wolisz bardziej bezpośredni
kontakt? Zadzwoń i porozmawiaj
z naszym doradcą!

800 804 904 *  >> * bezpłatna infolinia
(również z tel. komórkowych)

Jeżeli Twoja sprawa jest na etapie postępowania sądowego, zadzwoń:

+ 48 71 358 16 38
Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

Jeżeli Twoja sprawa jest na etapie postępowania egzekucyjnego, zadzwoń:

+ 48 71 323 47 90
Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

Jeżeli chcesz się skontaktować w sprawie upadłości konsumenckiej, zadzwoń lub wyślij wiadomość:

+48 739 190 255 lub +48 451 060 478
Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

Wyślij wiadomość

Napisz e-mail do specjalisty na adres: obsluga_klienta@ultimo.pl lub skorzystaj z formularza.

FORMULARZ >>

Napisz do doradcy

Nasi konsultanci czekają
na Twoją wiadomość
od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00 – 18:00.

ROZPOCZNIJ CZAT >>

Spłacaj dług przez internet

Dzięki wiarygodnemu portalowi
obsługi zadłużenia eUltimo możesz
szybko, bezpiecznie i wygodnie
spłacić dług.

eULTIMO >>
eUltimo – logotyp

Dogadajmy się
online:

Szybko, bezpiecznie
i wygodnie