SPŁACAJ DŁUG PRZEZ INTERNET  >>

lub skontaktuj się z nami

CZAT Z KONSULTANTEM >> FORMULARZ KONTAKTOWY >>

*Numer jest bezpłatny dla połączeń z telefonów stacjonarnych i komórkowych.

Jakie działania może podjąć Ultimo

Jakie działania może podjąć Ultimo na drodze polubownej?

Postępowanie polubowne – fundament działania Ultimo

W Ultimo stawiamy na postępowanie polubowne. Wspieramy Klientów w rozwiązywaniu problemów finansowych. Oznacza to dążenie do podpisania z dłużnikiem ugody, czyli ratalnego planu wyjścia z zadłużenia. Chcemy się dogadać, ponieważ rozumiemy, że każda sprawa i historia osoby zadłużonej jest inna.

Na czym polega postępowanie polubowne w Ultimo?

Postępowanie polubowne oznacza, zgodnie z Zasadami Dobrych Praktyk windykacyjnych, że możemy komunikować się z dłużnikiem w sposób zapewniający przestrzeganie prawa, dobrych obyczajów oraz z poszanowaniem praw osoby zadłużonej. Formy kontaktu dopasowujemy tak, aby Klienci mogli czuć się komfortowo i nie obawiać się, że osoba nieuprawniona pozna jakiekolwiek szczegóły sprawy. Bezpieczeństwo w zakresie ochrony danych osobowych jest dla nas kluczowe.

Pomagamy wyjść z długów. Kontakty inicjowane przez Ultimo są naturalną konsekwencją braku spłaty zobowiązania, dlatego podejmujemy regularnie próby dążące do porozumienia w sprawie spłaty. Zobacz, jakie działania może obejmować postępowanie polubowne w Ultimo i skontaktuj się z nami!

Postępowanie polubowne, czyli w jaki sposób dogadujemy się z Klientami?

Przede wszystkim chcemy pomóc Klientowi w rozłożeniu spłaty na dogodne raty. Dążymy więc do nawiązania kontaktu poprzez:

  • telefon: nasi doradcy dzwonią do Ciebie, sprawdzają, czy jesteś właściwą osobą, która może rozmawiać na temat sprawy zadłużenia (weryfikują, z kim rozmawiają), a następnie, na podstawie analizy Twojej sytuacji finansowej, proponują rozwiązanie problemów finansowych w oparciu o postępowanie polubowne. Jeżeli masz dodatkowe pytania, zadzwoń do nas pod bezpłatny numer infolinii: 800 804 904, jesteśmy po to, aby Ci pomóc;
  • wysyłkę listów: od momentu przejęcia opieki nad Twoim zobowiązaniem finansowym wysyłamy do Ciebie listy, w których informujemy o tym, jakie masz zadłużenie, z czego wynika lub jaką propozycję ugody wspólnie wypracowaliśmy. Jeśli zawarłeś ugodę, pamiętaj, aby odesłać do nas jeden egzemplarz ugody (koperta zwrotna ze znaczkiem jest zawsze przez nas dołączona). Nie obawiaj się także, kiedy otrzymujesz od nas list, w ten sposób widzisz „czarno na białym”, jaka jest Twoja sytuacja finansowa i możesz także skorzystać z dodatkowych ofert!;
  • portal obsługi długu eUltimo: w którym możesz – szybko, wygodnie i bezpiecznie – utworzyć swoje indywidualne konto Klienta. Dzięki temu zyskujesz stały dostęp, z dowolnego urządzenia (komputera stacjonarnego laptopa, czy telefonu) do aktualnego stanu zadłużenia. Będziesz mógł także dokonywać płatności oraz korzystać z dedykowanych ofert;
  • wiadomości SMS: jest to kolejna droga kontaktu, która wspiera Cię w terminowym i szybszym pozbyciu się długu. Dzięki nim będziesz pamiętał o tym, że zbliża się lub upłynął już, wskazany w ugodzie, termin raty. Prosimy Cię także o odesłanie ugody lub informujemy o istotnych, z Twojego punktu widzenia, zmianach;
  • wiadomości e-mail: w Ultimo staramy się dopasować do Ciebie i ułatwić komunikację z nami. Wiemy, że otrzymanie maila może być dla Ciebie wygodniejszą formą kontaktu, dlatego umożliwiamy zawarcie ugody za pośrednictwem poczty elektronicznej, przypominamy o nadchodzącej lub zaległej racie zadłużenia, przesyłamy także istotne informacje oraz oferty. Pamiętaj, że w rozmowie z naszym doradcą możesz określić, czy chcesz otrzymać ugodę na maila czy za pomocą poczty tradycyjnej!;
  • czat internetowy na stronie Ultimo.pl: jeśli masz jakiekolwiek pytania, możesz także skorzystać z wygodnej opcji rozmowy za pośrednictwem czatu. To rozwiązanie szczególnie doceniają Klienci kontaktujący się z nami z zagranicy. Jesteśmy do Twojej dyspozycji w godz. 7:00-21:00. Napisz do nas i dowiedz się, jak możemy pomóc Ci w spłacie zadłużenia!;
  • callpage na stronie Ultimo.pl: w przypadku, kiedy chcesz, aby doradcy Ultimo skontaktowali się z Tobą, możesz pozostawić numer do siebie za pośrednictwem narzędzia callpage, które jest widoczne na stronie głównej ultimo.pl, pod niebieską ikoną telefonu. Sprawdź, jakie to proste i poproś o natychmiastowy kontakt, a oddzwonimy do Ciebie w ciągu 28 sekund lub wskaż, wygodny dla Ciebie, termin oraz godzinę rozmowy;
  • bezpośredni kontakt w Biurze Obsługi Klienta we Wrocławiu: jeżeli zależy Ci na bezpośredniej rozmowie z naszym doradcą, jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00- 16:00, przy ulicy Szczytnickiej 11 we Wrocławiu.

Cały czas rozwijamy nowe formy kontaktu, które ułatwiają i przyspieszają postępowanie polubowne w celu rozwiązania kłopotów finansowych naszych Klientów. Każde z naszych działań realizujemy wyłącznie na rzecz słusznego interesu osoby zadłużonej.

W Ultimo wierzymy, że można się dogadać i pozbyć się długu na drodze polubownej, z równoczesnym poszanowaniem praw naszych Klientów.

Wybierz, jak chcesz się z nami dogadać

Rozmowa to pierwszy krok do znalezienia pomocy, dlatego zadzwoń, wyślij e-mail lub odezwij się do nas na czacie.

Zadzwoń do nas

Wolisz bardziej bezpośredni
kontakt? Zadzwoń i porozmawiaj
z naszym doradcą!

800 804 904 *  >> * bezpłatna infolinia
(również z tel. komórkowych)

Jeżeli Twoja sprawa jest na etapie postępowania sądowego, zadzwoń:

+ 48 71 358 16 38
Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

Jeżeli Twoja sprawa jest na etapie postępowania egzekucyjnego, zadzwoń:

+ 48 71 323 47 90
Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

Jeżeli chcesz się skontaktować w sprawie upadłości konsumenckiej, zadzwoń lub wyślij wiadomość:

+48 739 190 255 lub +48 451 060 478
Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

Wyślij wiadomość

Napisz e-mail do specjalisty na adres: obsluga_klienta@ultimo.pl lub skorzystaj z formularza.

FORMULARZ >>

Napisz do doradcy

Nasi konsultanci czekają
na Twoją wiadomość
od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00 – 18:00.

ROZPOCZNIJ CZAT >>

Spłacaj dług przez internet

Dzięki wiarygodnemu portalowi
obsługi zadłużenia eUltimo możesz
szybko, bezpiecznie i wygodnie
spłacić dług.

eULTIMO >>
eUltimo – logotyp

Dogadajmy się
online:

Szybko, bezpiecznie
i wygodnie