80% Klientów Ultimo jest zadowolonych z obsługi

Według regularnych badań satysfakcji naszych Klientów 80% z nich jest zadowolonych z naszych usług. Angażujemy się w kontakt z Klientem w każdym punkcie obsługi: od rozmów telefonicznych, poprzez czat i wsparcie w procesie self-service na naszej platformie eUltimo.  
 
Badania opinii są już dla nas codziennością. Dzięki nim zbieramy głosy Klientów, które są dla nas inspiracją do podejmowanych decyzji, usprawniania procesów i poprawiania obsługi.  
 
Jednym z takich przykładów są badania po rozmowach telefonicznych. Do Klientów wysyłany jest link w SMS z prośbą o ocenę punktową. W sytuacji, gdy Klient zostawi dodatkowo negatywny komentarz zbieramy informacje o powodach oceny i wdrażamy rozwiązania, które mają zapobiec tego typu komentarzom w przyszłości. Współpracuje przy tym kilka zespołów: Contact Center, Customer Experience i Jakości Obsługi Klienta.  

Dbamy o to, aby kolejne doświadczenia Klientów były lepsze. 

about:blank

Materiały do pobrania

Zobacz bazę plików

Kontakt dla mediów

Zadzwoń do nas

Sekretariat czynny
od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00 - 17:00.

Obserwuj nasz
profil na Linkedin

Przeczytaj więcej
na naszym profilu.

ZOBACZ PROFIL LINKEDIN >>

Adres korespondencyjny

Ultimo S.A.
ul. Szczytnicka 11
50-382 Wrocław

ZOBACZ NA MAPIE >>
Aktualne oferty