Według regularnych badań satysfakcji naszych Klientów 80% z nich jest zadowolonych z naszych usług. Angażujemy się w kontakt z Klientem w każdym punkcie obsługi: od rozmów telefonicznych, poprzez czat i wsparcie w procesie self-service na naszej platformie eUltimo.
Badania opinii są już dla nas codziennością. Dzięki nim zbieramy głosy Klientów, które są dla nas inspiracją do podejmowanych decyzji, usprawniania procesów i poprawiania obsługi.
Jednym z takich przykładów są badania po rozmowach telefonicznych. Do Klientów wysyłany jest link w SMS z prośbą o ocenę punktową. W sytuacji, gdy Klient zostawi dodatkowo negatywny komentarz zbieramy informacje o powodach oceny i wdrażamy rozwiązania, które mają zapobiec tego typu komentarzom w przyszłości. Współpracuje przy tym kilka zespołów: Contact Center, Customer Experience i Jakości Obsługi Klienta.
Dbamy o to, aby kolejne doświadczenia Klientów były lepsze.