Ultimo ma za sobą pierwszą kampanię medialną, w której kluczowym przekazem było hasło "Dogadajmy się".
W kampanii zwróciliśmy uwagę na codzienną sytuację naszych Klientów - życie z długiem, który ma wpływ na ich samopoczucie, powoduje dyskomfort oraz ograniczenie swobody. W efekcie kampanii, wiemy, że Klienci postrzegają Ultimo jako firmę, partnera, z którym można dojść do porozumienia, który pomaga wyjść z długów oraz jest otwarty i gotów do rozmów. Kampania znacząco zmieniła także rozpoznawalność marki Ultimo wśród odbiorców - przeprowadzone badania potwierdziły trzykrotny wzrost w tym obszarze - w stosunku do okresu przed kampanią.
Pozytywny wizerunek oraz zwiększony zasięg marki Ultimo pozwoliły przekonać wielu tych, którzy do tej pory nie zdecydowali się na kontakt z nami, na pierwszy krok i podjęcie decyzji o wykonaniu telefonu do Ultimo i rozwiązaniu, wspólnie z doradcą Ultimo, problemu ich zadłużenia.
Najważniejszym potwierdzeniem wyników badań są rozmowy naszych doradców z Klientami, którzy dzwoniąc w wyniku kampanii odnoszą się do wartości tam kreowanych i wykazują znacznie większą wolę zawarcia porozumienia. Klienci widzą w naszych doradcach partnerów, co jest również miernikiem sukcesu tej kampanii, ale przede wszystkim prougodowego podejścia Ultimo do rozwiązywania problemów zadłużenia.