Efekty pierwszej kampanii medialnej Ultimo

Ultimo ma za sobą pierwszą kampanię medialną, w której kluczowym przekazem było hasło "Dogadajmy się".

W kampanii zwróciliśmy uwagę na codzienną sytuację naszych Klientów - życie z długiem, który ma wpływ na ich samopoczucie, powoduje dyskomfort oraz ograniczenie swobody. W efekcie kampanii, wiemy, że Klienci postrzegają Ultimo jako firmę, partnera, z którym można dojść do porozumienia, który pomaga wyjść z długów oraz jest otwarty i gotów do rozmów. Kampania znacząco zmieniła także rozpoznawalność marki Ultimo wśród odbiorców - przeprowadzone badania potwierdziły trzykrotny wzrost w tym obszarze - w stosunku do okresu przed kampanią.

Pozytywny wizerunek oraz zwiększony zasięg marki Ultimo pozwoliły przekonać wielu tych, którzy do tej pory nie zdecydowali się na kontakt z nami, na pierwszy krok i podjęcie decyzji o wykonaniu telefonu do Ultimo i rozwiązaniu, wspólnie z doradcą Ultimo, problemu ich zadłużenia.

Najważniejszym potwierdzeniem wyników badań są rozmowy naszych doradców z Klientami, którzy dzwoniąc w wyniku kampanii odnoszą się do wartości tam kreowanych i wykazują znacznie większą wolę zawarcia porozumienia. Klienci widzą w naszych doradcach partnerów, co jest również miernikiem sukcesu tej kampanii, ale przede wszystkim prougodowego podejścia Ultimo do rozwiązywania problemów zadłużenia.

about:blank

Zainteresują Cię również

Materiały do pobrania

Zobacz bazę plików

Kontakt dla mediów

Zadzwoń do nas

Sekretariat czynny
od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00 - 17:00.

Obserwuj nasz
profil na Linkedin

Przeczytaj więcej
na naszym profilu.

ZOBACZ PROFIL LINKEDIN >>

Adres korespondencyjny

Ultimo S.A.
ul. Szczytnicka 11
50-382 Wrocław

ZOBACZ NA MAPIE >>
Aktualne oferty