W Ultimo świętujemy Dzień Bota!

Nazwa bot pochodzi od słowa robot – czyli programu wykonującego za człowieka różne czynności. Boty wykorzystywane są także w świecie biznesu, najczęściej przez firmy telekomunikacyjne, banki, placówki medyczne. Boty dzisiaj obecne są także w windykacji. W Ultimo wykorzystywane są w kilku obszarach:

• chatbot Czarek potrafi rozwiązać proste problemy klientów i odpowiedzieć na nie,

• voicebot Ula potrafi szybko przekazać informacje i zareagować na to, co mówi do niej klient, „porozmawiać z nim”,

• Horacy to innowacyjne rozwiązanie, dzięki któremu identyfikowane są dane z pism prawnych przychodzących do firmy, a na ich podstawie automatycznie podejmowane działania, bez udziału pracownika. Rozwiązanie jest oparte o modele oraz machine learning, dzięki któremu Horacy nieustannie rozszerza swoją wiedzę i skuteczność,

• Henio – robot, pomaga nam w prostych, powtarzalnych procesach w zespole finansów, w działaniach zw. z wyciągami bankowymi czy potwierdzeniami.

Digitalizacja w Ultimo idzie pełną parą, a boty stały się naszymi codziennymi pomocnikami i są częścią Ultimo.

about:blank

Zainteresują Cię również

Materiały do pobrania

Zobacz bazę plików

Kontakt dla mediów

Zadzwoń do nas

Sekretariat czynny
od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00 - 17:00.

Obserwuj nasz
profil na Linkedin

Przeczytaj więcej
na naszym profilu.

ZOBACZ PROFIL LINKEDIN >>

Adres korespondencyjny

Ultimo S.A.
ul. Szczytnicka 11
50-382 Wrocław

ZOBACZ NA MAPIE >>
Aktualne oferty