17 sierpnia ruszyła nowa kampania reklamowa Ultimo pod hasłem „Życie bez długów nie musi być marzeniem”.
Kampania adresowana jest do osób zadłużonych, Klientów Ultimo, szczególnie do tych którzy nie wierzą, że z sytuacji finansowej, w jakiej się znaleźli można wyjść i biernie czekają na cud. Ultimo przekonuje w niej Klientów, że warto wziąć sprawy w swoje ręce i skontaktować się z doradcą Ultimo, który pomoże w wypracowaniu dogodnego harmonogramu spłat ratalnych.
„W spocie nawiązujemy do znanej wszystkim baśni o spełniającej życzenia złotej rybce. Podkreślamy jednak, że takie sytuacje mają miejsce tylko w bajce, a w realnym życiu każdy musi zmobilizować się i zatroszczyć się o swoje finanse przy pomocy najlepszych możliwych sposobów. Dla naszych Klientów takim sposobem jest dogadanie się z Ultimo i skorzystanie z indywidualnie dopasowanych rat. Potwierdza to fakt, że w ten sposób pomogliśmy już setkom tysięcy Polaków” – mówi Tomasz Kohsek, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej Ultimo.
Kompleksowa realizacja kampanii to efekt współpracy z Agencją Interaktywną K2 oraz domem mediowym Zenith Optimedia Group, które odpowiadają za opracowanie strategii, kreację, produkcję oraz planowanie i zakup mediów.