Windykacja z windykatorem – bezpieczeństwo i szacunek to priorytety Ultimo
Etyczne działanie wobec naszych Klientów jest dla nas najważniejsze. Dlatego w Ultimo każdy z doradców dba o bezpieczeństwo przekazywanych informacji. W tym celu zadaje kilka podstawowych pytań, aby mieć pewność, że rozmawia z właściwą osobą w sprawie ustalenia dogodnych warunków spłaty zadłużenia.
Rozmowa dotyczy pomocy w spłacie zadłużenia i sytuacji finansowej, dlatego nie chcemy, aby takie dane trafiły do osób nieuprawnionych. Sprawdź, jak wygląda rozmowa o zadłużeniu krok po kroku.
Jak wyglądają rozmowy z naszymi doradcami?
- Przed przejściem do szczegółów sprawy, w celu weryfikacji, czy windykacja z windykatorem odbywa się przy udziale dłużnika, a nie osoby trzeciej, prosimy o podanie daty urodzenia. Dzięki temu wiemy, że rozmawiamy z osobą, której sprawa dotyczy.
- Jeżeli weryfikacja nie przebiegnie pomyślnie możemy dopytać także o numer PESEL lub aktualny adres, ponieważ bez tej informacji nie możemy pomóc w spłacie zadłużenia.
- Prezentujemy wszystkie niezbędne informacje związane ze sprawą zadłużenia. Pamiętaj, jeżeli masz dodatkowe pytania, nasz doradca postara się na nie odpowiedzieć zgodnie z najlepszą wiedzą, jaką posiada.
- Analizujemy i monitorujemy Twoją sprawę, aby zaproponować Ci jak najlepszy plan spłaty zadłużenia. Rozumiemy, że każda sprawa jest indywidualna.
Dlaczego w Ultimo tak ważne jest zachowanie wysokiej jakości obsługi?
Wiemy, że windykacja z windykatorem budzi wiele obaw. Rozmowy o sprawach finansowych mogą być trudne, dlatego przykładamy dużą wagę do zachowania spójnych standardów kontaktu z Klientem i przestrzegania Kodeksu Zasad Etycznych. Dbając o Twoje sprawy, działamy zgodnie z prawem i każdy z naszych doradców zobowiązany jest do spełniania obowiązku identyfikacji rozmówcy, wynikającego z Ustawy o Ochronie Danych Osobowych oraz z Zasad Dobrych Praktyk windykacyjnych.
Dowiedz się więcej na temat Co oznacza, że Ultimo przestrzega Zasad Dobrych Praktyk
Doradcy Ultimo przestrzegają zasad w zakresie odpowiedniej jakości rozmowy i kontaktu z Klientami. Pytanie o datę urodzenia, numer PESEL czy adres pozwala im zweryfikować osobę, z którą rozmawiają i dopilnować, aby informacje nie trafiły do osoby nieupoważnionej. Naszym celem jest zawsze dogadanie się z osobą zadłużoną w taki sposób, aby zawrzeć korzystną dla niej ugodę - tak, aby raty nie obciążały jej domowego budżetu.
W Ultimo najważniejszy jest Klient, dlatego jeżeli masz dodatkowe pytania, chętnie odpowiemy na nie pod bezpłatnym numerem infolinii: 800 804 904.