SPŁACAJ DŁUG PRZEZ INTERNET >>

lub skontaktuj się z nami

CZAT Z KONSULTANTEM >> FORMULARZ KONTAKTOWY >>

*Numer jest bezpłatny dla połączeń z telefonów stacjonarnych i komórkowych

Dlaczego doradcy Ultimo podczas rozmów telefonicznych

Dlaczego doradcy Ultimo podczas rozmów telefonicznych proszą mnie o podanie daty urodzenia?

Windykacja z windykatorem – bezpieczeństwo i szacunek to priorytety Ultimo

Etyczne działanie wobec naszych Klientów jest dla nas najważniejsze. Dlatego w Ultimo każdy z doradców dba o bezpieczeństwo przekazywanych informacji. W tym celu zadaje kilka podstawowych pytań, aby mieć pewność, że rozmawia z właściwą osobą w sprawie ustalenia dogodnych warunków spłaty zadłużenia.

Rozmowa dotyczy pomocy w spłacie zadłużenia i sytuacji finansowej, dlatego nie chcemy, aby takie dane trafiły do osób nieuprawnionych. Sprawdź, jak wygląda rozmowa o zadłużeniu krok po kroku.

Jak wyglądają rozmowy z naszymi doradcami?

  1. Przed przejściem do szczegółów sprawy, w celu weryfikacji, czy windykacja z windykatorem odbywa się przy udziale dłużnika, a nie osoby trzeciej, prosimy o podanie daty urodzenia. Dzięki temu wiemy, że rozmawiamy z osobą, której sprawa dotyczy.
  2. Jeżeli weryfikacja nie przebiegnie pomyślnie możemy dopytać także o numer PESEL lub aktualny adres, ponieważ bez tej informacji nie możemy pomóc w spłacie zadłużenia.
  3. Prezentujemy wszystkie niezbędne informacje związane ze sprawą zadłużenia. Pamiętaj, jeżeli masz dodatkowe pytania, nasz doradca postara się na nie odpowiedzieć zgodnie z najlepszą wiedzą, jaką posiada.
  4. Analizujemy i monitorujemy Twoją sprawę, aby zaproponować Ci jak najlepszy plan spłaty zadłużenia. Rozumiemy, że każda sprawa jest indywidualna.

Dlaczego w Ultimo tak ważne jest zachowanie wysokiej jakości obsługi?

Wiemy, że windykacja z windykatorem budzi wiele obaw. Rozmowy o sprawach finansowych mogą być trudne, dlatego przykładamy dużą wagę do zachowania spójnych standardów kontaktu z Klientem i przestrzegania Kodeksu Zasad Etycznych. Dbając o Twoje sprawy, działamy zgodnie z prawem i każdy z naszych doradców zobowiązany jest do spełniania obowiązku identyfikacji rozmówcy, wynikającego z Ustawy o Ochronie Danych Osobowych oraz z Zasad Dobrych Praktyk windykacyjnych.

Dowiedz się więcej na temat Co oznacza, że Ultimo przestrzega Zasad Dobrych Praktyk

CZYTAJ WIĘCEJ

Doradcy Ultimo przestrzegają zasad w zakresie odpowiedniej jakości rozmowy i kontaktu z Klientami. Pytanie o datę urodzenia, numer PESEL czy adres pozwala im zweryfikować osobę, z którą rozmawiają i dopilnować, aby informacje nie trafiły do osoby nieupoważnionej. Naszym celem jest zawsze dogadanie się z osobą zadłużoną w taki sposób, aby zawrzeć korzystną dla niej ugodę - tak, aby raty nie obciążały jej domowego budżetu. 

W Ultimo najważniejszy jest Klient, dlatego jeżeli masz dodatkowe pytania, chętnie odpowiemy na nie pod bezpłatnym numerem infolinii: 800 804 904.

Wybierz, jak chcesz się z nami dogadać

Rozmowa to pierwszy krok do znalezienia pomocy, dlatego zadzwoń, wyślij e-mail lub odezwij się do nas na czacie.

Zadzwoń do nas

Wolisz bardziej bezpośredni
kontakt? Zadzwoń i porozmawiaj
z naszym doradcą!

800 804 904 *  >> * bezpłatna infolinia
(również z tel. komórkowych)

Jeżeli Twoja sprawa jest na etapie postępowania sądowego, zadzwoń:

+ 48 71 323 47 30
Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

Jeżeli Twoja sprawa jest na etapie postępowania egzekucyjnego, zadzwoń:

+ 48 71 323 47 90
Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

Wyślij wiadomość

Napisz e-mail do specjalisty na adres: obsluga_klienta@ultimo.pl lub skorzystaj z formularza.

FORMULARZ >>

Napisz do doradcy

Nasi konsultanci czekają
na Twoją wiadomość
od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00 – 21:00.

ROZPOCZNIJ CZAT >>

Spłacaj dług przez internet

Dzięki wiarygodnemu portalowi
obsługi zadłużenia eUltimo możesz
szybko, bezpiecznie i wygodnie
spłacić dług.

eULTIMO >>
eUltimo – logotyp

Dogadajmy się
online:

Szybko, bezpiecznie
i wygodnie