SPŁACAJ DŁUG PRZEZ INTERNET  >>

lub skontaktuj się z nami

CZAT Z KONSULTANTEM >> FORMULARZ KONTAKTOWY >>

*Numer jest bezpłatny dla połączeń z telefonów stacjonarnych i komórkowych.

W trosce o jakość kontaktów z Klientami

W trakcie rozmów z zadłużonymi Klientami pokazujemy naszą chęć współpracy i porozumienia. Dlatego cały czas zachęcamy do kontaktów z nami, a także wdrażamy rozwiązania usprawniające oraz ułatwiające ustalenie sposobu rozwiązania problemu zadłużenia.

W marcu 2012 wdrożyliśmy rozwiązanie, dzięki któremu lepiej i w sposób indywidualny obsługujemy osoby mające więcej niż jedno zadłużenie w obsłudze spółki. Doradcy Ultimo, po analizie sytuacji finansowej, przedstawiają propozycję skonsolidowania zadłużenia oraz spłaty jednej miesięcznej raty dopasowanej do możliwości Klienta i obejmującej wszystkie zadłużenia. Dzięki temu Klient, podczas jednego kontaktu z Ultimo, rozmawia o wszystkich zadłużeniach jednocześnie, a następnie dokonuje tylko jednej wpłaty lub przelewu w miesiącu na specjalne, osobiste Konto Klienta – w efekcie oszczędza zarówno czas, jak i pieniądze.

Chcemy, by każda prowadzona z Klientem rozmowa była profesjonalna zarówno pod względem merytorycznym, jak i jakości obsługi. Gwarantować to ma zarówno przestrzeganie Zasad Dobrych Praktyk Windykacyjnych – kodeksu profesjonalnie działających firm windykacyjnych, jak i wewnętrznego Kodeksu etycznego spółki.

Poza proceduralnymi rozwiązaniami oraz promowaniem działań wspierających wysoką jakość prowadzonych rozmów, ważne są również procesy kontrolne. Dlatego rozmowy telefoniczne pracowników Ultimo z osobami zadłużonymi są, z zachowaniem przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych, odsłuchiwane przez wewnętrznych specjalistów, których zadaniem jest ocena rozmowy. Kontrola ta ma na celu weryfikację, czy doradcy kontaktujący się z Klientami przestrzegają ustalonych zasad etycznych, prowadzą rozmowy rzeczowo, prezentując przy tym wysoki poziom kultury osobistej.

Przed nami kolejne inicjatywy, które podnosząc jakość kontaktu z Klientem, budują partnerskie relacje i obopólną satysfakcję z rozwiązania problemu niespłaconego zadłużenia.

about:blank
about:blank

Wybierz, jak chcesz się z nami dogadać

Rozmowa to pierwszy krok do znalezienia pomocy, dlatego zadzwoń, wyślij e-mail lub odezwij się do nas na czacie.

Zadzwoń do nas

Wolisz bardziej bezpośredni
kontakt? Zadzwoń i porozmawiaj
z naszym doradcą!

800 804 904 *  >> * bezpłatna infolinia
(również z tel. komórkowych)

Jeżeli Twoja sprawa jest na etapie postępowania sądowego, zadzwoń:

+ 48 71 358 16 38
Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

Jeżeli Twoja sprawa jest na etapie postępowania egzekucyjnego, zadzwoń:

+ 48 71 323 47 90
Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

Jeżeli chcesz się skontaktować w sprawie upadłości konsumenckiej, zadzwoń lub wyślij wiadomość:

+48 739 190 255 lub +48 451 060 478
Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

Wyślij wiadomość

Napisz e-mail do specjalisty na adres: obsluga_klienta@ultimo.pl lub skorzystaj z formularza.

FORMULARZ >>

Napisz do doradcy

Nasi konsultanci czekają
na Twoją wiadomość
od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00 – 18:00.

ROZPOCZNIJ CZAT >>

Spłacaj dług przez internet

Dzięki wiarygodnemu portalowi
obsługi zadłużenia eUltimo możesz
szybko, bezpiecznie i wygodnie
spłacić dług.

eULTIMO >>
eUltimo – logotyp

Dogadajmy się
online:

Szybko, bezpiecznie
i wygodnie