Wpadłeś w długi? Z tym problemem mierzą się miliony Polaków. Wyjdź na finansową prostą dzięki naszym doradcom, którzy krok po kroku pomogą Ci osiągnąć ten cel. Przeczytaj, jak skorzystać z oferty.
W skrzynce pojawił się list od Ultimo lub otrzymałeś wiadomość e-mail i nie wiesz, co masz zrobić. Przede wszystkim nie wpadaj w panikę i skontaktuj się z nami. Możesz to zrobić przez portal obsługi zadłużenia eUltimo, czat, formularz kontaktowy.
eUltimo to portal obsługi zadłużenia, dzięki któremu szybko i wygodnie zaplanujesz spłatę swojego zobowiązania. W serwisie znajdziesz aktualne informacje o swoich sprawach oraz zyskasz kontrolę nad finansami. eUltimo to również wiele innych korzyści!
Doradcy Ultimo to przyjaźni i profesjonalni eksperci. Po zweryfikowaniu, że rozmawiają z osobą, której dług dotyczy, wspólnie ustalicie najlepszy dla Ciebie plan spłaty zobowiązania. Po rozmowie wystarczy:
Po ustalenia harmonogramu spłaty pamiętaj o:
Takie sytuacje nie są rzadkością, u wielu naszych Klientów z czasem sytuacja finansowa ulega poprawie. W takim wypadku należy pamiętać o dwóch kwestiach:
W Ultimo chcemy, żebyś wiedział, jak spłacić zadłużenie i mógł pozwolić sobie na świadome zarządzanie finansami. Dlatego utworzymy Ci indywidualne konto bankowe, które ułatwi obsługę zadłużenia.
Zasady rozksięgowywania wpłat dokonywanych na Q-konto
Dla każdego Klienta tworzony jest indywidualny rachunek bankowy: Q-konto tzw. Konto Klienta, które jest uzupełnieniem funkcjonujących Rachunków produktowych przypisanych do każdej wierzytelności.
Co to oznacza dla Klienta Ultimo? Odpowiadamy:
1. Klient posiada zadłużenia polubowne i zadłużenia prawne (tj. będące na etapie sądowym lub egzekucyjnym) oraz nie posiada ugody.
Wpłat na zadłużenia będące na etapie sądowym lub egzekucyjnym należy dokonywać na Rachunek produktowy. Jeśli wpłata będzie dokonana na Q-konto, zostanie rozksięgowana proporcjonalnie tylko na produkty polubowne, gdyż zadłużenia będące na etapie sądowym lub egzekucyjnym nie są uwzględniane w trakcie rozksięgowywania. W przypadku, gdy wpłata pokryje całość zadłużenia na sprawach polubownych i pozostanie nadwyżka, środki rozksięgowane zostaną na wszystkich zadłużeniach prawnych (proporcjonalnie do łącznej wartości zadłużenia).
2. Klient posiada tylko zadłużenia prawne będące na etapie sądowym lub egzekucyjnym oraz nie posiada ugody.
Wpłat na zadłużenia będące na etapie sądowym lub egzekucyjnym należy dokonywać na Rachunki produktowe. Jeśli jednak wpłata zostanie dokona na Q-konto będzie ona proporcjonalnie rozksięgowana na wszystkie zadłużenia prawne.
3. Klient posiada aktywną ugodę.
Wpłaty dokonane na Q-konto lub wpłaty Klienta dokonane na konto produktowe będą w całości rozksięgowywane na najstarsze niezapłacone (przedawnione lub nieprzedawnione) raty wszystkich aktywnych ugód Klienta, proporcjonalnie do ich wysokości. W przypadku gdy Klient posiada aktywną ugodę, wpłata Klienta rozksięgowana zostanie w pierwszej kolejności na wszystkich zadłużeniach objętych ugodą. Rozksięgowanie nastąpi w pierwszej kolejności na najstarsze niepokryte raty harmonogramu ugody, proporcjonalnie do wartości rat.
W przypadku gdy wpłata pokryje zadłużenie na sprawach z ugodą i pozostanie nierozksięgowana nadwyżka, środki rozksięgowane zostaną w pierwszej kolejności proporcjonalnie na wszystkich aktywnych zadłużeniach polubownych, a następnie na zadłużeniach prawnych (proporcjonalnie do łącznej wartości zadłużenia).
4. Klient posiada tylko zadłużenia będące na etapie polubownym oraz nie posiada ugody.
Wpłaty dokonane na Q-konto będą w całości rozksięgowywane na wszystkie (przedawnione lub nieprzedawnione) zadłużenia polubowne proporcjonalnie do ich wysokości.
Na każdym etapie dochodzenia Wierzytelności Klient ma możliwość wpłat na Rachunki produktowe, których numery znajdują się w korespondencji listownej w tabelkach ze szczegółami zadłużenia. W razie pytań zapraszamy do kontaktu z naszym doradcą pod bezpłatnym numerem infolinii 800 804 904.
Informację o numerze konta, który został przypisany do Twojej wierzytelności, znajdziesz w prowadzonej z nami korespondencji. Numer konta możesz uzyskać także podczas rozmowy telefonicznej z doradcą, za pomocą czatu na stronie głównej lub dzięki portalowi obsługi zadłużenia eUltimo >>. Jeśli pojawią się problemy – skontaktuj się z nami.
Zapraszamy do kontaktu. Wychodzenie z długów z Ultimo jest prostsze niż Ci się wydaje!
Nasze działania koncentrujemy przede wszystkim na osobach zadłużonych, którym oferujemy wsparcie podczas wychodzenia z długów - w oparciu o jasne zasady i zgodnie z przepisami prawa.
Dbamy o etykę
w codziennej działalności.
Naszym drogowskazem
jest wewnętrzny Kodeks Etyczny Ultimo.
Jesteśmy współautorem Zasad Dobrych Praktyk.
Jesteśmy członkiem Konferencji Przedsiębiorstw Finansowanych.
Rokrocznie otrzymujemy Certyfikat Audytu Etycznego.
Rozmowa to pierwszy krok do znalezienia pomocy, dlatego zadzwoń, wyślij e-mail lub odezwij się do nas na czacie.